Методична сторінка


2016 рік

Виступ Донець Тетяни Вікторівни на педагогічній раді «Про стан роботи вчителя Захисту Вітчизни, біології Литвин Оксани Іванівни»
Литвин О. І.  працює вчителем в школі 2 роки. Кредо вчителя « Щоб бути хорошим учителем, потрібно любити те, що  викладаєш і тих кому викладаєш»
Оксана Іванівна викладає «Захист Вітчизни .Основи медичних знань» у дівчат 10 і 11 класів.  Веде гурток  « Лісівники –дендрологи ». За період роботи зарекомендувала себе  лише з позитивної сторони.
В роботі  практикує проведення відео уроків, вправ практичного застосування  з основ медичних знань, розвиває у своїх вихованців здоров’язберігаючі компетентності, які знадобляться їм в подальшому житті, застосовує інтерактивні методи навчання. Так, вивчаючи тему «Ліки та засоби медичної допомоги на етапі закріплення знань вчитель застосовує інтерактивні вправи  « мозаїка», «доміно», « ланцюжок». Учитель практикує розробку і проведення мультимедійних уроків  з основи медичних знань. Так нею було проведено   відео урок «Що робити при укусі змії» , « Перша допомога при отруєнні».
Як керівник гуртка веде дослідницьку роботу із своїми вихованцями. Так наукова робота її вихованки  «Вирощування  лісової культури дуба черешчастого із закритою кореневою системою » в минулому навчальному році зайняла третє місце на Х Всеукраїнському зльоті учнівських лісництв в місті Черкаси.
Зараз Литвин О. І. веде заняття  і в МАНі, де навчаються 12  вихованців нашої школи. Через групу « Бесіда» вона скидає інформаційні блоки,що відображають ілюстрації,тести для підготовки до ЗНО.
Побажання  Оксані Іванівні – створити кабінет «Захисту Вітчизни».
Робота вчителя Литвин О.І. заслуговує позитивної оцінки. Я бажаю їй подальших успіхів і творчих злетів.

Виступ Донець Тетяни Вікторівни на педагогічній раді «Про стан роботи вчителя трудового навчання Івченка Олега Миколайовича»
Олег Миколайович добре володіє професійною майстерністю та методикою викладання трудового навчання. На заняттях учитель використовує різноманітні форми: групову, бригадну, індивідуальну.
      Учитель намагається краще пізнати своїх учнів, побачити своїм педагогічним оком не тільки клас, а й кожного школяра. Це дозволяє йому вміло поєднувати групову форму навчання  з індивідуальною, активно впливати розвиток здібностей та зацікавленостей кожної дитини. Саме тому основною метою уроків є формування вмінь та навичок у процесі праці, моральних якостей майбутнього працівника: працелюбності, товариської творчості.
      Учбовий процес учитель будує так, щоб як можна більше використовувати міжпредметні звязки. На уроках трудового навчання школярі використовують знання з фізики, хімії, математики, креслення .
            Навчання створює сприятливі умови для професійного самоврядування учнів, сприяє розвитку технічної творчості та конструкторських здібностей, морально – вольових якостей, культури праці. На заняттях у процесі вивчення теорії і на практиці учні ознайомлюються з різними професіями, у них формується інтерес до професії.
       Особливу увагу Олег Миколайович звертає на знання і точне дотримання учнями правил безпечної роботи, навчає їх безпечним прийомом роботи, ознайомлює їх з заходами попередження травматизму, тому на уроках трудового навчання немає травм учнів.
             Учитель Івченко О. М. проводить уроки відповідно до навчальної програми (« Трудове навчання», 5- 9 класи, затверджено Міністерством освіти і науки України, Київ, Ірпінь, 2005 рік.) і календарно – тематичного планування. При викладанні предмета забезпечує розвязання таких завдань:

        формування в учнів технічного світогляду, закріплення на практиці знань про технологічну діяльність, спираючись на закони та закономірності розвитку природи, суспільства, виробництва і науки;
        ознайомлення учнів з місцем і роллю інформаційно - комунікаційних технологій в сучасному виробництві, повсякденному житті;
        ознайомлення та залучення учнів до різних видів діяльності, формування необхідних для цього знань і вмінь, навчання учнів способів поводження з різноманітними засобами праці;
        створення умов для професійного самовизначення, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів;
        формування в учнів культури праці, навичок раціонального ведення домашнього господарства, культури побуту. Відповідальності за результати власної діяльності, комплексу, особистих якостей, потрібних людині як субєкту сучасного виробництва і культурного розвитку суспільства.
   Уроки проводить на належному науково - методичному рівні. Уроки мають комунікативну спрямованість, вчитель планує уроки грамотно, цілі уроків завжди відповідають їхньому змісту, методам, формам навчання. Його уроки відрізняються ретельно продуманою організацією, мають яскраво виражений виховний характер, для них характерні спрямованість, дотримання основних принципів дидактики,висока насиченість, глибоке знання трудового навчання та вікових особливостей дітей, раціональний розділі використання часу, уміння створити атмосферу співпраці.
   Підвищення в учнів зацікавленості до занять зумовлено застосування диференційного підходу в навчанні. Знання індивідуальних особливостей учнів кожного класу – успіх прогнозування майбутніх досягнень і розвитку кожної дитини.
       Учитель обладнав майстерню з трудового навчання. Творчі роботи Олега Миколайовича та його вихованців прикрашають школу, міські виставки. Учні вчаться виготовляти предмети, які потрібні в побуті. Так на свято 8 Березня учні 5-Б класу разом з учителем виготовили практичну поробку для своїх мам.
Вихованці Олега Миколайовича приймали участь в олімпіадах з трудового навчання.
Вчитель користується заслуженим авторитетом серед учнів, батьків, вчителів.

   





Комментариев нет:

Отправить комментарий